Kära kunder!

Vi är alla med om något som vi aldrig upplevt tidigare. Konsekvenserna av COVID-19 är omvälvande – humanitärt, för våra samhällsfunktioner och för företag. Situationen innebär även en stor utmaning för alla aktörer inom tandvården: patienter, kliniker, återförsäljare, logistikbolag och producenter. Vi på Unident kommer att göra vårt yttersta för att tillsammans med er och våra leverantörer ta oss igenom denna svåra tid och för att kunna fortsätta att utveckla en bra tandvård. Vi beklagar eventuella besvär men hoppas att ni har förståelse för situationen, som vi alla påverkas av.

TEXT: Unident AB

I och med det rådande läget vill vi informera er om följande:

Leveranser kan ta längre tid
• Vi ser en temporärt förhöjd efterfrågan på vissa produkter vilket kan leda till förlängda leveranstider. Det gäller framförallt handskar, desinfektion och munskydd.
• Vi upplever för tillfället leveransförseningar av varierande grad inom flera produktområden.

Situationen kring ovan förändras löpande och vi försöker tillhandahålla så bra information vi kan vid varje given tidpunkt.

Något längre svarstider
Vi arbetar just nu i skift på kontoren. Detta kan innebära att ni får vänta lite längre på att få svar på mail eller i telefon – men vi kommer att vara där och hjälpa er med det som behövs.
Ni når oss på tel: 0346-73 24 00,
E-post: info@unident.se


Webinars och onlineutbildningar
Som en försiktighetsåtgärd har alla större kundevenemang och kurser inom den närmsta framtiden skjutits upp och vi har istället samlat möjligheter till utbildning på distans tillsammans med oss och våra leverantörer. Se våra kurssidor där det t ex finns flera kostnadsfria webinars.
Läs mer om KURS & EVENT >


Vi jobbar även hårt med att ta fram olika online-lösningar på våra tjänster och kan i dagsläget erbjuda följande:

Få tillgång till klinikens IT-miljö hemifrån
Unident Remote är en smidig lösning för att du ska kunna arbeta hemifrån och komma åt samma IT-miljö som om du vore på kliniken.
Läs mer om UNIDENT REMOTE >

Personlig online-utbildning i digitalt avtryck
Du som är scannersupport-kund hos Unident har nu möjlighet att boka en personlig online-utbildning med en av våra experter på digitalt avtryck.
Läs mer om våra personliga online-utbildningar >


Ni gör alla ett fantastiskt arbete där ute på klinikerna och vi på Unident tackar för ert fortsatta förtroende i denna utmanade situation.
Tveka inte att höra av er till er lokala representant eller till vår kundtjänst om ni har frågor eller funderingar.
Ta hand om er - och varandra!

Med vänliga hälsningar

robert_dackeskog_signatur

Robert Dackeskog
CEO, Unident Group

Dela:
Unident

Din Webbläsare stöds ej

Du använder en gammal version av Internet Explorer. För att kunna utnyttja alla funktioner på vår sajt så behöver du uppgradera din webbläsare. Klicka på länken nedan för anvisningar om hur du uppdaterar din webbläsare.

Please upgrade your browser! 
Your browser is too old and is not supported. In order to utilize all features on our site, you need to upgrade your browser. Click the link below for instructions on updating your browser.

Internet Explorerhttps://support.microsoft.com/en-us/help/17621/internet-explorer-downloads

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Använder du Windows XP som operativsystem?
Microsoft har upphört med all support för operativsystemet Windows XP och inga fler säkerhetsuppdateringar kommer att släppas. Använder du idag Windows XP så rekommenderar vi dig att uppgradera ditt operativsystem till Windows 10, eftersom Windows XP inte stöder dagens teknik

If you are using Windows XP operating system
Microsoft has discontinued support for the Windows XP operating system and no more security updates will be released. If you are using Windows XP today, we recommend upgrading your operating system to Windows 10, as Windows XP does not support today's technology.